Aragó, mercat clau per bonÀrea
La comunitat aragonesa es consolida com un dels territoris on la companyia està posant més focus en matèria d’obertures. Aquest 2024, ja s’han inaugurat botigues d’especial rellevància, com la situada al carrer Ramón y Cajal d’Osca; i es preveuen noves obertures durant l’any com les del barri de la Jota o del Passeig Olvidados, ambdues a Saragossa. Aquesta aposta per Aragó, a més, es veu reforçada pel nou centre alimentari que la companyia està construint a Épila, que té per objectiu tancar la integració vertical en aquesta comunitat. El projecte, que compta amb un pressupost d’uns 400 milions d’euros, preveu ocupar a més de 4.000 treballadors en un futur.
Un model únic que ofereix productes de qualitat a preus competitius
Gràcies al seu model únic d’integració, que comprèn totes les etapes de la cadena de valor, bonÀrea duu a terme tots els processos. Des de la fabricació dels pinsos, la cria i engreix d’animals, la transformació i elaboració dels productes fins a la seva distribució i venda directa mitjançant de les botigues bonÀrea.
Especialitzada en productes carnis, la companyia ofereix una gamma completa de productes d’alta qualitat al millor preu possible. A través de la venda directa, sense intermediaris, i amb una reposició diària dels frescs i envasats per l’autoservei, bonÀrea porta els seus productes del camp a la taula en molt poc temps. Productes que compten amb la garantia d’origen, la certificació de qualitat ISO 9001 en tots els seus processos i el certificat ISO 22000, que garanteix que són 100% segurs.
A més, els productes que elabora i comercialitza directament la companyia representen més de la meitat de les vendes totals, demostrant la qualitat, el valor afegit i la confiança d’aquests articles pels clients. Així mateix, la quantitat de productes bonÀrea venuts en establiments són el 78,2% dels kilograms totals venuts setmanalment, xifra que es tradueix en al voltant de 5,4 milions de kilograms.