Categories: Lleida

Imparable: La coneguda empresa lleidatana que creix com l’escuma

bonÀrea Agrupa continua el seu rumb d’expansió a Espanya i ha anunciat que aquest 2024 obrirà 23 noves botigues, que li permetran assolir al voltant de 600 establiments en tot el territori. La companyia, que actualment compta amb establiments a Catalunya, Aragó, Castelló, València, Madrid, Navarra, La Rioja, Guadalajara i Andorra, està consolidant la seva presència al territori català i aragonès i continua amb la seva expansió en l’àmbit nacional.

 TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Els seus objectius

Aquest 2024 la companyia també contempla el trasllat i ampliació de 14 establiments, així com una nova reforma, continuant amb la seva estratègia d’ampliar les seves instal·lacions per garantir una oferta més extensa de productes. Fins al mes de març, amb les noves obertures i ampliacions, bonÀrea ha sumat més de 2.300 m² de superfície dels seus establiments a tot el territori espanyol. Aquesta expansió, que manté el ritme de creixement dels anys anteriors, se centrarà, per una part, en la consolidació en àrees estratègiques com Catalunya o Aragó, i, d’altra banda, en l’obertura de botigues a territoris clau de la regió nord del país, com La Rioja o Navarra.

A més, aquest creixement s’orienta a l’objectiu d’oferir servei no només a les persones que resideixen en grans ciutats, sinó també a les poblacions rurals, en molts casos desproveïdes de comerços d’alimentació. Un exemple és el recentment inaugurat supermercat a Morella, municipi de Els Ports (Comunitat Valenciana), comarca on bonÀrea aterra per primera vegada. Així mateix, la seva estratègia d’expansió ha portat bonÀrea a sumar més de 2 milions de tiquets registrats cada setmana i a assolir més de 3.500 persones treballadores en totes les botigues arreu d’Espanya.

Teresa Alsina, directora de botigues de bonÀrea, apunta: «Continuem el nostre pla d’expansió amb l’objectiu de proveir a totes les famílies amb productes de qualitat a preus competitius. Essent també fidels als nostres orígens, continuem potenciant la nostra contribució amb el món rural com a part essencial del nostre ADN, gràcies a una aposta per l’eficiència que ens permet adaptar-nos i obrir a qualsevol localitat. La confiança dipositada pels nostres consumidors al producte de proximitat distintiu de bonÀrea, ens està permetent no només consolidar la nostra marca al territori català, sinó també augmentar la nostra empremta a la resta d’Espanya».

Aragó, mercat clau per bonÀrea

La comunitat aragonesa es consolida com un dels territoris on la companyia està posant més focus en matèria d’obertures. Aquest 2024, ja s’han inaugurat botigues d’especial rellevància, com la situada al carrer Ramón y Cajal d’Osca; i es preveuen noves obertures durant l’any com les del barri de la Jota o del Passeig Olvidados, ambdues a Saragossa. Aquesta aposta per Aragó, a més, es veu reforçada pel nou centre alimentari que la companyia està construint a Épila, que té per objectiu tancar la integració vertical en aquesta comunitat. El projecte, que compta amb un pressupost d’uns 400 milions d’euros, preveu ocupar a més de 4.000 treballadors en un futur.

Un model únic que ofereix productes de qualitat a preus competitius

Gràcies al seu model únic d’integració, que comprèn totes les etapes de la cadena de valor, bonÀrea duu a terme tots els processos. Des de la fabricació dels pinsos, la cria i engreix d’animals, la transformació i elaboració dels productes fins a la seva distribució i venda directa mitjançant de les botigues bonÀrea.

Especialitzada en productes carnis, la companyia ofereix una gamma completa de productes d’alta qualitat al millor preu possible. A través de la venda directa, sense intermediaris, i amb una reposició diària dels frescs i envasats per l’autoservei, bonÀrea porta els seus productes del camp a la taula en molt poc temps. Productes que compten amb la garantia d’origen, la certificació de qualitat ISO 9001 en tots els seus processos i el certificat ISO 22000, que garanteix que són 100% segurs.

A més, els productes que elabora i comercialitza directament la companyia representen més de la meitat de les vendes totals, demostrant la qualitat, el valor afegit i la confiança d’aquests articles pels clients. Així mateix, la quantitat de productes bonÀrea venuts en establiments són el 78,2% dels kilograms totals venuts setmanalment, xifra que es tradueix en al voltant de 5,4 milions de kilograms.

Marta Romera

Marta Romera (Castelló de la Plana, 1989). Llicenciada en periodisme per la URV. Redactora de LleidaDiari.cat des del 2017. Durant cinc anys va ser redactora al diari 'La Mañana' de Lleida i en l'actualitat col·labora a Onda Cero Lleida. També és corresponsal de l'Agència EFE a la demarcació de Lleida. El meu Linkedin

Recent Posts

Tràgic: Un avi mata els seus dos nets a Espanya

Un tràgic succés ha ocorregut a la localitat de Huétor Tájar, a Granada, on un…

25 minuts ago

Males notícies: Cauen les exportacions catalanes

Les exportacions catalanes van caure un 9,3% durant el primer trimestre de l'any en comparació…

1 hora ago

Descobreixen quins són els PINS de seguretat més usats i menys fiables. Tens algun d’ells?

Durant anys, els Números d'Identificació Personal (PIN), coneguts per ser la barrera de seguretat en…

2 hores ago

Una pedregada afecta cultius de fruita amb danys fins al 50% en punts de Lleida

Una pedregada que va caure diumenge a mitja tarda ha provocat danys de fins al…

3 hores ago

L’Aplec ja escalfa motors i comença la XXVI Setmana Cultural de la Fecoll

L'Aplec del Caragol ja està a punt de començar i, amb ell, s'encenten els actes…

4 hores ago

Catalunya entoma la campanya de les europees amb la ressaca de les catalanes

Catalunya entoma la campanya de les eleccions europees amb la ressaca de les catalanes i…

4 hores ago