Lleida

Tret de sortida de la campanya de Nadal ‘Batega amb el comerç’ de Lleida

Es tracta de fer quelcom diferent que faci sentir les persones que entren a l’establiment com a casa

Marta Romera
  • desembre 1, 2022
  • 2 min read
Tret de sortida de la campanya de Nadal ‘Batega amb el comerç’ de Lleida

Amb l’eslògan ‘Batega amb el comerç’ es dona el tret de sortida a la campanya nadalenca que PIMEComerç Lleida ha presentat aquest dimecres pels dies 2 i 3 de desembre per posar de manifest el valor del comerç local. «Es tracta de fer quelcom diferent que faci sentir les persones que entren a l’establiment com a casa», ha dit Manel Llaràs, president de PIMEComerç Lleida. 

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Entre altres accions plantejades per aquesta campanya de Nadal es realitzaran recepcions de cava i bombons, exposicions d’artistes locals als comerços, decoració i tematitzacions especials, etc. El 90% de les associacions del territori que representen un total de 3500 establiments, s’han adherit a aquesta iniciativa que està prevista pels dies 2 i 3 de desembre, tot i que algunes associacions l’allargaran a la setmana vinent, aprofitant els dies festius en què es fan compres nadalenques.

 


La campanya pretén conscienciar als consumidors que el comerç local és vida valorant l’atenció i tracte personalitzat, l’experiència, l’economia circular i la sostenibilitat. El president de PIMEComerç, Manel Llaràs, ha afirmat que «la campanya ha de ser un batec pel comerç local i de proximitat, que considerem vital per una ciutat o territori perquè genera riquesa i diversifica l’oferta». 

Llaràs també ha volgut valorar «l’esforç del comerç urbà que no està realitzant uns grans descomptes» pel context de crisi energètica i inflació actual «però és honest amb els seus clients». Ho ha dit en referència a un estudi que ha publicat l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) que constata que els grans establiments i botigues online apugen els preus els dies anteriors a les rebaixes per poder marcar ofertes, «en canvi, al comerç de proximitat aquests canvis de preus no es produeixen», ha conclòs Llaràs.

Marta Romera
Sobre l'Autor

Marta Romera

Marta Romera (Castelló de la Plana, 1989). Llicenciada en periodisme per la URV. Redactora de LleidaDiari.cat des del 2017. Durant cinc anys va ser redactora al diari 'La Mañana' de Lleida i en l'actualitat col·labora a Onda Cero Lleida. També és corresponsal de l'Agència EFE a la demarcació de Lleida. El meu Linkedin

Deixa un Comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *