El Solsonès arrenca una campanya turística i gastronòmica per posicionar el territori com a «destí favorit» del maig

Com passa en els actes importats de la ciutat, el pregoner de Solsona ha recorregut aquest divendres al migdia els carrers del nucli antic del municipi per anunciar l'arrencada de la campanya «El mes gastronòmic». Es tracta d'una campanya turística i gastronòmica que vol posicionar el Solsonès com a «destí favorit» del mes de maig, una època tradicionalment fluixa per als establiments de la comarca. Així, durant tot el mes es realitzaran un total de 110 activitats que comptaran amb la participació d'una vuitantena d'agents turístics.

El Solsonès arrenca una campanya turística i gastronòmica per posicionar el territori com a «destí favorit» del maig

Pla detall del pregoner de Solsona anunciant l'inici de la campanya | LleidaDiari.cat

 

Les propostes van des de l'esport fins al maridatge de vins i olis, passant per visites a explotacions agràries o 'packs' de benvinguda als allotjaments rurals. La tècnica del Patronat de Turisme del Solsonès, Ester Sabata, ha explicat que és el primer cop que es fa una campanya d'aquesta envergadura i s'ha mostrat satisfeta perquè ha comptat amb la «màxima participació» dels agents privats.

Pla detall d'un cistell amb l'etiqueta 'Solsonès, mes + gastronòmic'

Pla detall d'un cistell amb l'etiqueta 'Solsonès, mes + gastronòmic' | LleidaDiari.cat

 

El diari promocional de la campanya 'Solsonès, el mes + gastronòmic'

 

Interior de la botiga de degustació Ca l'Adroguer Nou de Solsona

Interior de la botiga de degustació Ca l'Adroguer Nou de Solsona | LleidaDiari.cat