Solsona gratifica el consum local amb butlletes premiades amb vals de 50 o 20 euros
Una setantena d’establiments s’adhereixen a una nova edició de la campanya
Marta Romera
novembre 29, 2022
3 min read
Imatge d'una botiga de Solsona / LleidaDiari.cat
Comprar als establiments locals de Solsona torna a tenir premi. Aquest dijous comença una nova edició de la campanya ‘Jo compro a Solsona’, que repartirà 1.175 butlletes premiades amb vals de compra de 20 o 50 euros entre la clientela dels 72 establiments adherits a la iniciativa de la regidoria de Desenvolupament Local. Per participar-hi cal comprar a aquestes botigues i establiments entre el primer i el 15 de desembre. Hi haurà temps per bescanviar els vals fins a la vigília de Nadal.
El funcionament de la campanya és igual que el desembre de l’any passat: per cada compra o consumició, independentment de l’import, es rebrà una butlleta amb un codi. Al web Jocomproasolsona.cat es comprovarà si ha resultat premiada o no –qui no tingui accés a internet pot fer la consulta i rebre els vals a l’OAC municipal. En cas de tenir sort, la persona afortunada rebrà els vals de compra per correu electrònic.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
Sorteig de tres premis de 500 euros
Però també hi haurà recompenses indirectes: les persones que tinguin vals no premiats i estiguin empadronades a Solsona entraran en el sorteig de tres premis en vals per valor de 500 euros cadascun. El sorteig es durà a terme el 16 de desembre a les quatre de la tarda en directe pel compte d’Instagram de l’Agència de Desenvolupament Local (@adlsolcar). Tots els vals podran gastar-se fins al 24 de desembre als establiments adherits.
La campanya ‘Jo compro a Solsona’, que va néixer l’any passat per tal de contribuir a la recuperació del comerç després del sotrac de la pandèmia, té per objectiu dinamitzar el comerç local i incentivar a fer a la ciutat les compres vinculades a les festes de Nadal. Així es contribueix a fixar la riquesa al mateix municipi, fet que afavoreix el seu desenvolupament econòmic i social.
Aquest any ha augmentat lleugerament el volum d’establiments adherits, entre els quals n’hi ha de tota mena: des de botigues de moda i complements, sabateries, esports i òptiques, fins a perruqueries i estètiques, botigues d’articles per a la llar, llibreries i papereries, establiments d’alimentació, pastisseries, ferreteries, botigues d’electrodomèstics, bars i restaurants, entre d’altres. Al web Jocomproasolsona.cat es poden consultar tots. Aquesta campanya, executada des de l’Agència de Desenvolupament Local, és subvencionada enguany pel Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme a través dels fons europeus Next Generation.
Sobre l'Autor
Marta Romera
Marta Romera (Castelló de la Plana, 1989). Llicenciada en periodisme per la URV. Redactora de LleidaDiari.cat des del 2017. Durant cinc anys va ser redactora al diari 'La Mañana' de Lleida i en l'actualitat col·labora a Onda Cero Lleida. També és corresponsal de l'Agència EFE a la demarcació de Lleida.
El meu Linkedin