
El ministre de Sanitat, Salvador Illa, i la ministra de defensa, Margarita Robles, han comparegut aquest divendres a la Moncloa per oferir importants novetats sobre la lluita contra la pandèmia de Covid-19 a Espanya.
ÚLTIMA HORA | Illa anuncia que la Agencia Española de Medicamentos ha autorizado el primer ensayo clínico de una vacuna para la covid-19 https://t.co/ToJomvPtDE pic.twitter.com/yNGVAlqx0w
— EL PAÍS (@el_pais) August 28, 2020
Illa ha anunciat, que «si les coses van bé», la vacuna de l'empresa Astrazeneca arribarà a Espanya a finals de desembre d'aquest mateix any. Així mateix, L'Agència Espanyola del Medicament ha autoritzat el primer assaig clínic de la vacuna en tres hospitals, dos a Madrid i un a Santander.
Defensa torna a posar a disposició de les comunitats els rastrejadors de l'Exèrcit
Robles ha destacat novament la voluntat de col·laboració de l'Exèrcit per donar suport a les tasques de rastreig i seguiment dels casos de coronavirus. Els 2.000 soldats estan disponibles per a «totes les comunitats que considerin que és important augmentar la capacitat de rastreig», ha insistit, assegurant que no es valorarà en cap cas si les coses «s'han fet bé o malament».
[predef]telegram-lleidadiari-492[/predef]