Sense Categoria

San Miguel donarà suport a l’hostaleria lleidatana amb cervesa i aigües

Avatar
  • abril 23, 2020
  • 4 min read

La cervesera ha decidit re-enfocar gran part de les seves inversions per aquest any en finançar aquesta i altres mesures | Adrià Ropero

Mahou San Miguel, companyia cervesera familiar 100% espanyola, líder del sector al nostre país, ha posat en marxa un pla global de suport a l'Hostaleria que té com a objectiu ajudar a la recuperació dels negocis dels seus clients de tota la geografia nacional una vegada finalitzi la situació de tancament a la qual ha obligat la crisi actual.

 

En el marc d'aquest pla, a més de la reposició dels barrils i els tancs que han quedat oberts i instal·lats sense acabar durant el confinament, la companyia donarà suport al hostalers amb el lliurament addicional de cervesa de les seves marques Mahou, San Miguel i Alhambra i de la seva aigua mineral natural Solán de Cabras, en formats retornables. Aquesta aportació extraordinària de producte suposarà per als hostalers una facturació estimada de més 75 milions d'euros.

 

[predef]lleidadiari-grup-de-facebook-598[/predef]

 

Pal·liar l'impacte econòmic que les mesures per a frenar la pandèmia han causat

Amb aquesta iniciativa, Mahou San Miguel vol contribuir a pal·liar l'impacte econòmic que les mesures per a frenar la pandèmia han causat en bars i restaurants, proporcionant-los mercaderia perquè puguin iniciar la seva activitat amb menors costos. Així, de manera general, lliurarà als seus clients dos barrils de cervesa per cada tirador i l'equivalent al consum mig aproximat de tota una setmana en ampolles retornables tant de cervesa com d'aigua mineral natural.

 

El Canal d'Hostaleria representa la majoria de les vendes de cervesa a Espanya, per la qual cosa el tancament de bars i restaurants també té un impacte molt greu en el sector cerveser, ja que està fortament lligat a les relacions socials. Tot i que el negoci de Mahou San Miguel s'està ressentint considerablement amb aquesta situació, la cervesera ha decidit re-enfocar els seus recursos cap aquest pla de suport global a l'Hostaleria, reconduint a aquest efecte importants inversions i accions que tenia previstes enguany per a altres projectes.

 

«El nostre compromís amb l'Hostaleria és històric i de llarg termini i, davant una crisi d'aquestes característiques, els donarem suport, ara més que mai, en tot el que puguem. Aquesta iniciativa suposa per a nosaltres una important inversió, quan també estem sofrint molt en aquest moment actual, però l'esforç val la pena si podem contribuir a pal·liar en part la complicada situació que aquest sector tan important per a l'economia espanyola i tots els seus professionals, distribuïdors i proveïdors estan vivint actualment», assegura Peio Arbeloa, Director General de la Unitat de Negoci Espanya de Mahou San Miguel.

 

Contribuirà a accelerar la recuperació d'un sector que suposa el 6% del PIB

La companyia considera que, d'aquesta forma, contribuirà a accelerar la recuperació d'un sector, com és l'Hostaleria, que suposa el 6% del PIB del país. Aquesta iniciativa, la nota tècnica de la qual els clients poden consultar en la plataforma Rentabilibar (www.rentabilibar.es), se suma a altres mesures que ja ha posat en marxa de forma personalitzada amb els seus distribuïdors i els seus clients per a ajudar-los a sortir d'aquesta difícil situació.

 

Important esforç de les seves marques per a fer costat a l'Hostaleria Mahou San Miguel i les seves marques icòniques -Mahou, San Miguel, Alhambra i Solán de Cabras- estan focalitzades a fer costat a l'Hostaleria, tant en aquest període d'emergència sanitària com en el futur, una vegada es reprengui la normalitat.

 

Han decidit renunciar a una part rellevant de la seva activitat

De fet, han decidit renunciar a una part rellevant de la seva activitat per a destinar aquests recursos a ajudar als establiments hostalers que, com afirma Peio Arbeloa «són l'ànima i els facilitadors de la trobada social, la raó de ser i motor de les nostres marques, i allò per a això existeix la nostra Companyia». Fa unes setmanes, Mahou va llançar una campanya en la qual homenatjava els bars i demostrava el compromís de la marca amb aquests, sota el lema «Ara més que mai. Junts per sempre».

Avatar
Sobre l'Autor

Redaccio

Deixa un Comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *