Societat

Salut confirma una lleu pujada dels ingressats per covid a Catalunya

Marta Romera
  • octubre 11, 2022
  • 1 min read
Salut confirma una lleu pujada dels ingressats per covid a Catalunya

Salut ha declarat 40 ingressats més per covid-19, xifra que suposa un total de 440 hospitalitzats. Són dades entre el 3 i el 9 d’octubre. D’altra banda, hi ha 13 persones a les Unitats de Cures Intensives (UCI) –tres menys en relació amb les dades de la setmana passada- i 10 morts declarats en aquest període (vuit de més de 80 anys).

 

Pel que fa als positius diagnosticats per l’atenció primària, se n’informa de 4.757 més en una setmana. L’anterior, entre el 26 de setembre i el 2 d’octubre, van ser 3.611 positius. Amb aquestes magnituds, la taxa de casos per 100.000 habitants puja a 67.

Marta Romera
Sobre l'Autor

Marta Romera

Marta Romera (Castelló de la Plana, 1989). Llicenciada en periodisme per la URV. Redactora de LleidaDiari.cat des del 2017. Durant cinc anys va ser redactora al diari 'La Mañana' de Lleida i en l'actualitat col·labora a Onda Cero Lleida. També és corresponsal de l'Agència EFE a la demarcació de Lleida. El meu Linkedin

Deixa un Comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *