Comarques

Surten a la llum novetats sobre l’apunyalament d’un home a Mollerussa

La causa està oberta pels delictes d'homicidi en grau de temptativa i atemptat a l'autoritat

Marta Romera
  • febrer 24, 2023
  • 2 min read
Surten a la llum novetats sobre l’apunyalament d’un home a Mollerussa

El jove de 22 anys detingut la nit d’aquest dilluns acusat d’apunyalar un home de 33 en una baralla al carrer Joan Burniol de Mollerussa ha passat aquest dijous a disposició judicial. El jutjat de guàrdia de Lleida ha ordenat presó provisional comunicada i sense fiança. La causa està oberta pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i atemptat contra l’autoritat.

Els fets van passar cap a les deu de la nit de dilluns durant una discussió. Quan va arribar el SEM van trobar la víctima ferida a terra amb cinc ganivetades i el van traslladar en estat greu a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. Durant la detenció, el jove es va mostrar violent i va colpejar dos agents que van resultar ferits lleus.

 

L’autor de l’agressió, conegut per la policia pel seu historial delictiu, no era al lloc, però va ser identificat i detingut pels Mossos poc després. Els Mossos investiguen les causes de la baralla tot i que, segons fonts consultades per l’ACN, acusat i víctima es coneixien i tenien algunes desavinences.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Marta Romera
Sobre l'Autor

Marta Romera

Marta Romera (Castelló de la Plana, 1989). Llicenciada en periodisme per la URV. Redactora de LleidaDiari.cat des del 2017. Durant cinc anys va ser redactora al diari 'La Mañana' de Lleida i en l'actualitat col·labora a Onda Cero Lleida. També és corresponsal de l'Agència EFE a la demarcació de Lleida. El meu Linkedin

Deixa un Comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *