Sense Categoria

La nova dieta per perdre pes ràpidament i de forma sana

Avatar
  • desembre 17, 2017
  • 8 min read
La nova dieta per perdre pes ràpidament i de forma sana

Amb aquesta dieta saludable aconseguiràs aprimar-te sense passar gana. | Unsplash

 

¿Estàs cansada de provar dietes i més dietes per aconseguir aprimar-te i acabar abandonant-les abans d'haver aconseguit el teu objectiu? La raó principal és la de què, normalment, aquestes dietes no són suficientment equilibrades com per permetre que baixis aquests quilos que et sobren sense patir.

 

Per això et proposem aquesta dieta per perdre pes, a la que no li falta cap dels nutrients necessaris perquè el nostre cos els converteixi en energia, salut i un bon estat d'ànim, i amb la que aconseguiràs oblidar-te del pes que et sobra (si és el cas) sense passar la gana que provoquen altres dietes.

 

¿Vols conèixer les nostres propostes de menús diaris? El cicle el formen cinc dies, que podràs anar repetint, per saber sempre què has de menjar durant el temps que segueixis la dieta per perdre pes fins a aconseguir el somni d'arribar a l'ideal per la teva constitució.

Dieta per perdre pes com un llamp

Aquí et deixem la nostra proposta de menú que cobrirà cinc dies complets de tal forma que puguis repetir-los en cicles sense cap complicació afegida, substituint les carns, el peix i les verdures que nosaltres proposem per d'altres diferents (si vols fer una dieta més variada) de manera que puguis gauddir menjant bé i bo sense guanyar pes.

 

¡Comencem!

1. Comencem la setmana amb energia positiva

Aquesta és la proposta pel primer dia:

 

  • Esmorzar

Una infusió de té vermell

 

Una llesca de pa torrat integral amb una mica d'oli d'oliva i tomàquet ratllat, acompanyat per un parell de talls de pernil dolç.

 

Un iogurt natural (si vols donar-li un toc de dolçor, utilitza l'estèvia en lloc del sucre o edulcorants artificials)

 

  • Mig matí

Un cafè descafenat (opcional)

 

Una poma

 

Un grapat d'anacards

 

  • Dinar

Una amanida amb dos tomàquets mitjans (a ull, no et preocupis), 100 grams de mozzarella fresca, un manat de fulles d'albahaca fresca picada i unes olivetes negres. Hi afegim una mica d'oli d'oliva extra i vinagre de Mòdena.

 

Un filet de peix espasa (uns 250 grams aproximadament) a la planxa, amb llimona i una engruna d'anet (eneldo en castellà), acompanyat d'espàrrecs a la planxa.

 

Acabem el dinar amb una infusió.

 

  • Berenar (sí!)

Un got de llet semidesnatada amb una cullerada de cacau pur en pols, una mica de canyella i estèvia.

 

Un parell d'anous

 

  • Sopar

Un plat de coliflor al vapor, salejada amb alls fregits. Afegir-hi un rajolí de vinagre per sobre una vegada estigui servida.

 

Una truita francesa de dos ous (en el moment de batre els ous, es pot afegir una branca de julivert i una dent d'all picada per donar-li aquell regust tan agradable)

 

Un iogurt natural (amb estevia, si el vols dolç)

 

Una infusió de til·la i melissa.

Propuestas para cinco días de la semana.

Propostes per cinc dies de la setmana. | Unsplash

 

2. Dimarts és el dia de l'avena

 

Aquesta és la nostra proposta pel segon dia:

 

  • Esmorzar

Una infusió al gust

 

Un bol on barrejar: un got de llet semidesnatada (també pots utilitzar-ne de tipus vegetal), dues cullerades d'avena, un parell de llavors de lli (prèviament les has d'haver remullat en un got d'aigua tota la nit anterior), dues cullerades de pipes de gira-sol (sense sal ;)), mig plàtan, una culleradeta de mel i un toc de canyella.

 

  • Mig matí

Un cafè descafeïnat (opcional)

 

Una pera.

 

  • Dinar

Un plat d'amanida d'enciam iceberg, tomàquets cherry tallats per la meitat i tàperes (alcaparras en castellà), hi afegim orenga, suc de llimona i un raig d'oli d'oliva.

 

Saltejat de mig carabassó i una ceba petita amb 200 grams de pit de pollastre tallades en tires, hi afegim pebre, cúrcuma i una mica de pimentó dolç.

 

Infusió de regalèssia

 

  • Berenar

Un formatget de l'estil burgos amb una cullaradeta de mel

 

Un parell d'anous

 

  • Sopar

Un plat de bledes cuites, remullades en un raget d'oli d'oliva verge amb una dent d'all tallat en làmines que siguin fines i uns taquets de pernil salat (ueeee!).

 

Un filet de lluç amb ceba i carabassó picats rostits en papillote.

 

Una infusió de poleo menta.

3. Rebaixa les quantitats el tercer dia

La proposta pel tercer dia del cicle és una mica més lleugera:

  • Esmorzar

 

Una infusió de té verd amb menta

 

Un sandvitx de tonyina amb pa integral i tomàquet picat

  • Mig matí

 

Un iogurt natural (amb estèvia)

 

Una ració petita d'ametlles

  • Menjar

 

Un bol de salmorejo espès sense pa (un tomàquet madur, una dent d'all petit, dues pastanagues, mig pebrot vermell, oli d'oliva, vinagre) servit amb taquets de pernil per sobre.

 

Un regirat de dos ous amb xampinyons, saltejats prèviament en oli amb mitja ceba. Llençar una mica de romaní o farigola i una mica de sal.

 

Una poma rostida amb canyella en pols

  • Berenar

 

Una infusió de fruits vermells i gavarrera

 

Un parell de galetes digestives (de les que són més grans, no et tallis)

 

Un trosset de xocolata negra (més del 70% de cacau)

  • Sopar

 

Graellada de verdures a la brasa (una ceba, un pebrot verd, un altre de vermell, una albergínia i un carabassó) amb una mica d'oli verge per sobre i una ració de pebre en pols.

 

Un parell de formatges de l'estil burgos

 

Una infusió de camamilla amb anís.

Propuestas ligeras sin perder el sabor.

Propostes que, tot i ser lleugeres, no es perden un sabor deliciós. | Unsplash

 

4. El quart día, la protagonista és la verdura

  • Esmorzar

 

Un got d'aigua amb el suc d'una llimona espremuda al moment, una mica de gingebre en pols i estèvia

 

Una torrada de pa integral amb hummmus, un raig d'oli d'oliva, amb una mica de comí en pols i pebre vermell.

 

  • Mig matí

5 maduixes

 

  • Menjar

 

Un parell de cabdells d'enciam tallats per la meitat, amb anxoves i un raig d'oli d'oliva.

 

Canviem la verdura! Un pit de pollastre rostit sense pell i l'acompanyarem amb dues tomaques rostides amb una mica d'oli d'oliva verge extra

 

Un iogurt natural

  • Berenar

 

Una infusió de rooibos

 

Un parell de biscotes de pa integral amb formatge per torrades

 

Mig plàtan

  • Sopar

 

Un plat de cors de carxofa (que prèviament haurem cuit amb aigua, sal i llimona) saltejats amb oli d'oliva, dos alls picats (sí, aquí els tornem a tenir, són molt importants), julivert i un raig de vi blanc (sense passar-se, eh).

 

Una rodanxa a la planxa amb suc de llimona. Boníssim.

 

Acabem el dia amb una infusió relaxant.

 

5. Arriba l'últim dia; recuperem forces!

 

Amb les següents propostes podem finalitzar aquest cicle de cinc dies:

 

  • Esmorzar

Un batut amb els següents ingredients: un got de llet vegetal (està bona!), una cullerada de cacau pur en pols, dues cullerades soperes de llavors de chía (remullades en mig got d'aigua durant la nit anterior), una porció de canyella en pols, hi afegim una mica de gingebre també en pols, mig plàtan, estèvia al nostre gust i dues anous. Ho triturem tot junt i, us ho podeu creure, està boníssim!

 

  • Mig matí

Una poma

 

  • Dinar

Un plat d'escalivada (pebrot vermell, ceba  i albergínia rostits amb oli d'oliva i una mica de sal)

 

Un filet de vedella a la brasa acompanyat de carabassó a la planxa.

 

Una infusió digestiva que contingui regalèssia o fonoll.

 

  • Berenar

Una quallada amb una culleradeta (de les petites eh) de mel

 

  • Sopar

Una llesca de pa integral amb paté d'alvocat (per cada alvocat tritura mitja dent d'all, un raig d'oli, sal, dues cullerades de suc de llimona i un formatget de burgos).

 

Saltat d'espàrrecs trigueros, bolets i gambes, amb un parell de dents d'all i una mica de farigola.

 

Una infusió de camamilla amb anís.

 

I ja està! Fins aquí arriba el cicle de cinc dies de dieta que pot acabar amb aquells quilos tant molestos que tots ens volem treure de sobre de cara a les festes nadalenques on tots, sense escepció, pecarem més d'una vegada.

 

Ànim, força i constància, la clau de tot

Avatar
Sobre l'Autor

Redaccio

Deixa un Comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *