Foto: Enxampat amb tots aquests cabdells de marihuana sota el seient del cotxe a Lleida
En un escorcoll a comissaria, els mossos també li van trobar droga amagada a la roba interior
Marta Romera
gener 25, 2023
1 min read
Imatge de la droga intervinguda pels Mossos / Mossos
Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 35 anys després d’haver localitzat una bossa amb un quilo de cabdells de marihuana amagada sota un dels seients d’un vehicle. Els fets van tenir lloc aquest dimarts cap a les sis de la tarda a la sortida de l’autovia A-2 a Torrefarrera (Segrià), on agents de l’ARRO havien muntat un control.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
Allà van aturar un vehicle i van intentar identificar al conductor, que no duia cap document. Un cop fet l’escorcoll el van detenir, acusat d’un delicte contra la salut pública. Posteriorment, a comissaria, els agents també li van intervenir dues peces d’haixix amb un pes de prop de 200 grams que duia amagades a la roba interior. El detingut, amb antecedents, passarà pròximament a disposició judicial.
Sobre l'Autor
Marta Romera
Marta Romera (Castelló de la Plana, 1989). Llicenciada en periodisme per la URV. Redactora de LleidaDiari.cat des del 2017. Durant cinc anys va ser redactora al diari 'La Mañana' de Lleida i en l'actualitat col·labora a Onda Cero Lleida. També és corresponsal de l'Agència EFE a la demarcació de Lleida.
El meu Linkedin