
Un dels excursionistes que aquest dimecres va ser rescatat amb hipotèrmia a la Vall de Boí (Alta Ribagorça) ha mort a l’hospital, segons han confirmat a l’ACN fonts coneixedores. L’excursionista va ser traslladat a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona juntament amb un company, els dos en estat greu per hipotèrmia.
Els Bombers van informar que cap a dos quarts d’una del migdia de dimecres uns altres excursionistes van alertar que hi havia dues persones inconscients a prop de l’estany de Contraix. Un cop al lloc els van fer la primera intervenció i més tard se’ls va traslladar en helicòpter a l’hospital, on un d’ells va acabar morint.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
El SEM ha realitzat dos assistències a la Vall de Boí per hipotèrmia i ha traslladat a dos persones en estat greu a @vallhebron . Per aquest incident, s’han mobilitzat 2 helicòpters medicalitzats del SEM. https://t.co/ls3adqizme
— SEM. Generalitat (@semgencat) September 14, 2022