JYSK reobrirà la seva botiga a l’avinguda de Miquel Batllori, 31 de Lleida el pròxim 16 de febrer. Aquesta reobertura compta amb descomptes de fins a un 75% fins dimecres 22 de febrer de 2023 a la botiga física. La botiga forma part de l’objectiu del gegant danès de renovar tots els seus Establiments al nou concepte de botiga 3.0 en els tres anys vinents.
La companyia, que ha aconseguit generar més de 1.200 llocs de treball, s’ha convertit en un referent empresarial en plena expansió i en un gran ocupador en creixement. Això és resultat del seu ambiciós objectiu de comptar un dia amb 300 establiments al país, on en el seu any fiscal de 2023 s’inclouen 21 reobertures de botigues ja existents per fer-les més atractives pels seus clients.
«A JYSK ens trobem, actualment, en un moment de màxima acceleració. El nostre concepte de botiga 3.0 està tenint una gran acceptació i estem segurs que aquesta reobertura tindrà una acollida fantàstica per part dels nostres clients», explica en Carlos Haba, Country director de JYSK a Espanya i Portugal.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
L’empresa ve, a més, amb moltes novetats, com les seves i noves atractives col·leccions d’articles de decoració o tèxtils per a la llar. Alguns dels articles estrella són els matalassos com el GOLD F30 amb un 70% de descompte; els seus mobles de menjador com la taula AGERBY de 100x200cm amb un 56% de descompte; o la cadira d’oficina ASPERUP amb un 45%. Descobriràs més descomptes exclusius per obertura a la seva botiga física.
Per tal de fer front a aquest repte de renovació del seu parc complet de botigues al concepte 3.0, JYSK portarà a terme una inversió de 250.000 euros per botiga. A més, invertirà més de 6 milions d’euros en nous establiments en l’any fiscal 2023. D’aquesta manera, pretén contribuir a generar treball i riquesa al país i ser la millor proposta en articles per al descans i la llar. A més a més, el seu objectiu és també oferir la millor experiència de compra als seus clients quant a omnicanalitat.
A aquesta reobertura es respira una estètica danesa i una marcada línia nòrdica d’acord amb les tendències i a la seva filosofía ‘Hygge’. Si hi ha alguna cosa que JYSK té clar, és que no vol perdre la seva essència escandinava, alhora que ofereix preus altament competitius. Els clients poden realitzar les seves compres, a mésdels seus establiments físics de la firma, a la seva botiga online JYSK.es.