A partir d’avui, 1 d’octubre, el restaurant l’Espurna de Lleida engega la campanya ‘Compra a Lleida i guanya L’Espurna’, una iniciativa destinada a incentivar el comerç local i de proximitat. Aquesta campanya, impulsada pel restaurant, regalarà una experiència gastronòmica per a dues persones cada mes entre els clients de vuit establiments de comerç i serveis de la ciutat.
Des d’octubre fins al juny, excloent el mes de desembre, els clients que comprin en els comerços participants tindran l’oportunitat de guanyar un xec regal per gaudir d’un àpat al restaurant L’Espurna. La botiga de roba S de Alma, situada al carrer Doctor Fleming, és l’encarregada de donar el tret de sortida a la promoció. Entre els altres establiments participants hi ha el centre d’estètica Cocó, la botiga de roba sostenible El Golfo, la sabateria Espuña, Lluís perruquers, la sastreria Lorenzo, MònPilates i la joieria i rellotgeria Verser.
El xef Jesús Gimena, és conegut per la seva cuina sostenible i de mercat, i amb aquesta iniciativa vol reforçar els vincles entre el sector de la restauració i el petit comerç lleidatà. Gimena destaca que l’objectiu de la campanya és «apropar-nos al client que aposta pels productes i serveis del territori» i fomentar la col·laboració entre les empreses locals per impulsar l’economia del comerç de proximitat.