Esprem al màxim les vacances amb les propostes de l’#agendaLleida!

Un cap de setmana més LleidaDiari.cat arriba amb l’agenda cultural i d’oci de la demarcació de Lleida. No et perdis totes les activitats que s’ofereixen i gaudeix dels dies festius amb totes i cadascuna de les programacions.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
  • El pròxim 26 d’abril, Lleida rebrà per primera vegada un dels espectacles més revolucionaris del panorama europeu: CYBORG, la nova producció del Circ Raluy Legacy. El llegendari circ, reconegut recentment amb el prestigiós premi europeu Big Top Label, considerada l’equivalent a una estrella Michelin dins el món circense, s’instal·larà al Recinte de Firetes fins al 25 de maig.
  • Lleida Turisme amplia el calendari de visites guiades i reforça l’oferta de serveis i activitats turístiques per tal de facilitar el descobriment de la ciutat i el seu ric patrimoni cultural als i les residents o persones que visitin la ciutat durant la Setmana Santa, del 12 al 20 d’abril. Durant tota la setmana s’han programat diverses rutes guiades pensades per a tot tipus de públic, tant en català com en castellà, que mostren el patrimoni monumental, la història templera i les restes arqueològiques de Lleida.
  • La segona edició del Festival EntreVeus, impulsat pel Departament de Cultura a través de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural amb motiu del Dia Internacional dels Monuments i Llocs Històrics, fa parada a Bellpuig amb un espectacle que combina paraula, música i molt d’humor. La cita és el divendres 19 d’abril a les 12 hores al Convent de Sant Bartomeu.
  • La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Tàrrega continua donant veu als artistes del territori i estrena a la Sala Marsà la nova exposició PagesiART, a càrrec del fotògraf lleidatà Eloy Sarrat Grasa. En aquesta ocasió, es tracta d’una col·lecció de 30 fotografies pictòriques amb la missió de retre homenatge a la pagesia de Lleida, mostrant la seva relació íntima amb la natura i el procés agrícola com una expressió artística.
  • L’Ajuntament de Tàrrega obrirà de nou les portes del Càmping Municipal – Zona de Lleure Felip Robinat el dilluns 21 d’abril a partir de les dotze del migdia per celebrar el Dia de la Mona. El consistori posarà el recinte a disposició de famílies i colles d’amics, que podran fer ús de les taules de pícnic i les barbacoes i escollir una alternativa per menjar la Mona a cel obert sense haver de desplaçar-se fora de la ciutat. A més, també s’han programat jocs infantils per a la mainada.