El Lleida Esportiu jugarà contra el Leganés el primer partit del play off

El Lleida Esportiu jugarà contra el Leganés el primer partit del play off| Text i fotografies: Lleida Esportiu

 

El Lleida Esportiu jugarà el primer partit de l’eliminatòria de play off d’ascens a Segona Divisió A contra el Leganés el proper dissabte dia 25 de maig a partir de les 18:00 hores al Camp d’Esports.

Els socis-abonats tindran un preu especial de 10 euros la localitat de tribuna i 7 euros la localitat de lateral per poder veure aquest partit. Per adquirir aquestes entrades cal presentar el DNI i el carnet d’abonat originals a les oficines del Lleida Esportiu. Per la seua banda, el preu de les entrades per als no socis serà de 15 euros tribuna i 10 euros lateral. Els infants de 0 a 10 anys tindran l’entrada gratuïta. En aquest sentit, el president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, ha explicat aquest dilluns que “cada soci podrà adquirir una sola entrada i de la localitat on té el carnet”.
 
Els socis abonats hauran de passar per les oficines del Lleida Esportiu per adquirir les entrades a partir de dimecres i fins divendres en horari de matí i tarda: de 10.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 21.00 hores. Dissabte al matí també es podran comprar les entrades a les oficines del conjunt blau que romandran obertes de 10.00 a 14.00 hores. Si finalment els homes de Toni Seligrat juguen diumenge, està previst que les oficines del conjunt lleidatà obrin de 10.00 a 14.00 hores. Esteve també ha demanat als socis i aficionats que “vinguin a retirar les entrades durant la setmana per evitar cues innecessàries”. A més, ha recomanat als socis que passin per les oficines a comprar les entrades durant la setmana “ja que el dia de partit no es podran adquirir a les taquilles”.