Conveni per promoure l’hoquei patins a Lleida

Conveni per promoure l’hoquei patins a Lleida| Redacció – Fotografia: Web oficial Lleida Llista Blava

 

L’Ajuntament de Lleida col·laborarà amb l’Associació d’Esports Lleida Llista per promoure l’hoquei patins a la ciutat. El paer en cap, Àngel Ros, i el president de l’entitat, Francesc Miralles, han signat un conveni per dos anys, que es podrà prorrogar per un any més, en què s’estableix el compromís per treballar conjuntament en benefici d’aquest esport.

L’acord estableix que la Paeria aportarà a l’Associació 66.101,21 euros anuals, per cadascun dels dos anys de vigència del conveni, per gestionar la base del Club Lleida-Llista Blava. En aquest document s’estableix que l’objectiu de l’Associació d’Esports Lleida Llista, entitat que ha estat creada recentment, és la promoció, la gestió, la coordinació i la pràctica de l’hoquei sobre patins, masculí i femení, en 4 rodes o en línia i en totes les categories, des d’iniciació fins a juvenil, així com també el patinatge artístic, en masculí i femení i en totes les categories. Per tant, es treballarà per potenciar la pràctica aquest esport i impulsar accions per fomentar-lo. A més, en el marc de la col·laboració, s'indica que aquesta entitat farà les gestions necessàries per promoure l'hoquei patins davant el Club Esportiu Lleida Llista Blava.

A l’acte de signatura, hi han estat presents la tinenta d’alcalde Marta Camps i els regidors Txema Alonso, Joan Ramon Zaballos, Bea Obis i Joan Vilella, i també el president del Club, Enric Duch.