Comarques

Descobreix tot el que amaga la nova marca ‘Segrià, terra de floració’

S’elaborarà un calendari d'activitats mitjançant les quals promocionar el territori, el patrimoni i de la natura

Marta Romera
  • novembre 3, 2022
  • 2 min read
Descobreix tot el que amaga la nova marca ‘Segrià, terra de floració’

El Consell Comarcal del Segrià ha acollit aquest divendres la reunió de preparació de la nova campanya Terra de Floració, el projecte que aglutinarà la promoció de les activitats que es realitzin en el marc de la floració 2023 a tota la comarca del Segrià.

 

La trobada ha comptat amb la participació del president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot, i del cap de l’àrea de Turisme, Josep Lluís Huguet, a més d’una quinzena d’ajuntaments de la comarca, una resposta que ha estat valorada molt positivament per part del Consell, que també ha destacat favorablement la feina que s’ha fet de cara a la nova temporada.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

En aquest sentit, cal remarcar que, dels 14 ajuntaments participants en la reunió, alguns comptaven amb experiència en l’oferta d’experiències amb la floració com a teló de fons, mentre que d’altres que s’han volgut sumar a aquest nou format de la campanya, que pretén estendre-la a tota la comarca del Segrià.

 

D’aquesta manera, Terra de Floració és un projecte que vincularà els municipis del Baix Segre, amb la flor més primerenca de la comarca, caracteritzada pel cultiu de nectarina i paraguaià, amb la resta de la comarca, incloent-hi la floració blanca de pomeres i pereres, així com la dels ametllers florits característics del Segrià Sec, i finalitzant amb els camps d’espígol de l’Horta de Lleida.

Els municipis han acordat treballar conjuntament per elaborar un calendari d’activitats sota la marca ‘Segrià, Terra de Floració’, i sempre amb la mirada posada en la promoció del territori, del patrimoni i de la natura, així com en la valoració dels productors locals. També és voluntat de la nova etapa de ‘Segrià, Terra de Floració’ enfocar el projecte al turisme i promoure menús-degustació, tal com ja s’està fent en el marc del projecte ‘Terra d’oli’, com també promocionar l’estada en establiments de turisme rural.

Marta Romera
Sobre l'Autor

Marta Romera

Marta Romera (Castelló de la Plana, 1989). Llicenciada en periodisme per la URV. Redactora de LleidaDiari.cat des del 2017. Durant cinc anys va ser redactora al diari 'La Mañana' de Lleida i en l'actualitat col·labora a Onda Cero Lleida. També és corresponsal de l'Agència EFE a la demarcació de Lleida. El meu Linkedin

Deixa un Comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *