Combat l’onada de calor amb les propostes de l’#agendaLleida!

Un cap de setmana més LleidaDiari.cat arriba amb l’agenda cultural i d’oci de la demarcació de Lleida. No et perdis totes les activitats que s’ofereixen i gaudeix dels dies festius amb totes i cadascuna de les programacions.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

  • Tàrrega ja ho té tot a punt per celebrar la 26a edició del Paupaterres – Festival d’Estiu de Ponent del 17 al 20 de juliol. Ubicat en diferents espais de la ciutat, l’esdeveniment musical acollirà enguany una vintena d’artistes de diferents estils i procedències, amb un 50% de les terres de Lleida i un 50% de bandes femenines.
  • El festival Terra Roia Arts Festival (TR’AF24) acollirà aquest cap de setmana un total de 40 artistes provinents de Catalunya, França i Andorra. Aquests creadors mostraran les seves obres en diferents indrets de Vilamur (Pallars Sobirà) com l’església de Santa Maria de Medina, el safareig o eres i palles d’algunes cases del poble.
  • La volta comarcal de les ‘Sardanes a la fresca’ arriba aquest divendres dia 19 de juliol a Torrebesses. La cita és a les 21.30 h al Poliesportiu i la cobla encarregada de posar-hi música serà la 11 de setembre.
  • Lleida acull aquest cap de setmana el XXIII Campionat d’Espanya Sub 16 individual i de clubs 4x100m, que aplegarà prop de 750 atletes provinents d’arreu del territori espanyol, amb edats compreses entre els 14 i els 15 anys.
  • L’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI) celebra des de dilluns i fins dissabte la seva festa major, que enguany està dedicada a la cultura urbana.