
El paer en cap de Cervera, Jan Pomés, inaugura la iniciativa ‘El paer en cap t’escolta’ amb una obertura especial a la participació activa dels infants i joves de la ciutat. A partir de l’11 de gener, els interessats podran reunir-se personalment amb Jan Pomés al seu despatx els dijous a la tarda, de 16.45 a 18.45 hores. La proposta està destinada a tots els infants i joves fins als 29 anys del municipi, brindant-los l’oportunitat de presentar directament al paer en cap les seves idees i propostes de millora per a la ciutat.

Segons les paraules del paer en cap, Jan Pomés, «amb aquesta nova iniciativa pretenem apropar-nos als joves, que són el futur del nostre municipi, i recollir les seves propostes, que moltes vegades sorprenen positivament i aporten uns punts de vista diferents». Aquest servei seguirà el mateix protocol que les visites d”El paer en cap t’escolta’, que són obertes a tota la ciutadania els divendres al matí. Les trobades tindran una durada màxima de 20 minuts, i es recomana sol·licitar cita a través del web www.cervera.cat.
La iniciativa ‘El paer en cap t’escolta’ es va posar en marxa al novembre com a nou canal de comunicació directa entre Jan Pomés i la ciutadania de Cervera. Cada divendres, entre les 9 i les 11 hores, s’atenen sis visites de veïns que presenten propostes variades. El paer en cap escolta, pren nota de suggeriments i demandes i les transmet al departament corresponent de la Paeria de Cervera.