Aitona consolida la campanya de la flor amb més de 27.000 visitants

Fruiturisme ha tancat, aquest cap de setmana, amb èxit la campanya de la floració del 2024, rebent prop de 27.000 visitants. Després de quatre setmanes d’afluència massiva, l’alcaldessa d’Aitona, Rosa Pujol, ha fet una valoració positiva, destacant l’èxit del projecte i l’enorme interès generat tant dins com fora de les fronteres locals.

Aquest any, Fruiturisme ha incorporat diverses novetats i propostes de gran qualitat, com el Festival Cruïlla Baix Segre – Festa de la Floració, que va inaugurar la campanya amb un esgotament d’entrades, i la nova experiència Prèmium per a la contemplació d’estels des dels camps florits. A més, les degustacions i maridatges organitzats per Raimat han captivat l’atenció dels visitants, consolidant-se com a activitats estrella.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
300x600-neu

La campanya de la floració també ha tingut un toc reivindicatiu, amb una divulgació sobre les actuals reivindicacions de la pagesia, una de les activitats econòmiques principals del municipi. La presència mediàtica de Fruiturisme ha estat destacada, amb cobertura en mitjans de comunicació locals i nacionals, així com la visita de personalitats interessades en el paisatge i la situació agrícola d’Aitona.