

Diversos clients del BBVA han alertat al llarg d’aquesta tarda d’una possible caiguda del servei en diferents caixes de Catalunya i de tot l'estat espanyol. Al punt de les set, de fet, alguns dels afectats han explicat a les xarxes que no podien treure diners, ni fer transferències en caixers de Barcelona, Granollers i Badalona.
Hola Jorge, se trata de una incidencia puntual que ya está solucionada. Disculpa las molestias.
— BBVA España (@BBVA_esp) 3 d’octubre de 2018
D’altra banda, segons ha informat el banc dues hores després de l’alerta, tot plegat es tracta d’una «incidència puntual» i que «ja ha estat solucionada».
@BBVAresponde hay varios clientes informando en diferentes ciudades (Granollers, Badalona, Barcelona) del fallo en cajeros y TPV de BBVA. No sé puede sacar dinero ni pagar. Pensais informar de algo? Es grave.
— Aleix #Llibertat (@leixet) 3 d’octubre de 2018
A mi a Sant Andreu no em deixa ni ingresar ni retirar
— Albert Domínguez (@albeeert_5) 3 d’octubre de 2018
Jo és que ho he provat directament amb usuari web i res. És tot com molt estrany… On afecta? Des de quan? BBVA no en diu res?
— Aleix #Llibertat (@leixet) 3 d’octubre de 2018
Hola @bbva @BBVAworld estoy en un cajero de Granada y no me dejan sacar dinero. Al resto de personas tampoco. Y en otros bancos BBVA de Granada tampoco. Y a absolutamente nadie. Según Twitter es generalizado.
¿Qué está pasando? pic.twitter.com/Xs9CDgIYLg
— Sara Amaro (@SaseAmaro) 3 d’octubre de 2018
El secretisme de BBVA
Via Twitter, de fet, el BBVA ha mantingut absolut secretisme, tot i que han estat diversos els clients que han alertat sobre la caiguda del sistema en diversos punts de l'estat. De fet, quan un tuitaire els ha preguntat directament per la possible caiguda, el banc ha optat per emplaçar-lo a una conversa privada i mantenir-se al marge de la problemàtica. Al punt de les vuit del vespre, però, el banc ja ha informat que es tracta de quelcom puntual.
@BBVABancomerRe hola. Se me ha informado que ha habido un problema informático con cajeros y tarjetas y no he podido hacer una compra. Se ha solucionado ya? Se espera que tenga solucion temprana? Gracias.
— Pepe García (@GoseconG) 3 d’octubre de 2018