
Al c/ Major de Talladell, a Tàrrega (avís 13.03h) ha caigut un mur antic, de pedra gran, i ha afectat 2 balconades.
Hi treballem 2 dotacions #bomberscat fent tasques de desenrunament per alleugerir pes. S'ha desallotjat els ocupants de les finques i s'ha avisat tècnic municipal pic.twitter.com/jXSBgBt8k3— Bombers (@bomberscat) January 24, 2021
La caiguda d'un mur de pedra antic de grans dimensions ha obligat aquest diumenge a desallotjar dues finques a Tàrrega, segons han informat els Bombers de la Generalitat. L'avís del sinistre s'ha rebut a les 13.03 hores al carrer Major del nucli de Talladell. Per causes desconegudes, el mur ha cedit i ha afectat dues balconades, sense causar ferits.
Dues dotacions de Bombers han fet tasques de desenrunament per alleugerir pes i, com a mesura de precaució, s'han desallotjat els ocupants dels dos immobles. S'ha avisat el tècnic municipal, que ha descartat danys estructurals i unes hores després s'ha permès als veïns afectats tornar als seus domicilis. Una empresa s'encarregarà de continuar amb el desenrunament i el sanejament de la zona.
[predef]telegram-lleidadiari-492[/predef]