
Els Bombers de la Generalitat han treballat aquest divendres a la tarda en l’ensorrament d’un habitatge situat al carrer Botera de Balaguer, al Centre Històric del municipi. L’immoble, segons han informat des del mateix Ajuntament en un comunicat, estava deshabitat.
Afortunadament, arran dels fets no s’ha hagut de lamentar cap ferit.

Els Bombers i els tècnics de la Paeria han avaluat l’estat de l’edifici, i han informat que no hi ha afectacions a les cases properes. També les dues persones que han estat desallotjades per seguretat de l’habitatge adjacent han pogut tornar a casa.
Igualment, el carrer romandrà tallat durant tot el cap de setmana, i s’instal·laran tanques rígides per a evitar possibles despreniments dels materials caiguts. Els tècnics municipals tornaran a avaluar el dilluns l’estat de l’estructura i les possibles afectacions.