Atraca un banc i el detenen a les dues hores


Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació Criminal de la Regió Policial de Ponent han detingut avui Eugenio GP, de 51 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Lleida, com a presumpte autor
d’un delicte de robatori amb violència i/o intimidació.
Els fets han passat aquest migdia en una sucursal bancària ubicada al carrer Maragall de Lleida. Segons la denúncia, un home s’ha adreçat a una de les caixeres a la qual haamenaçat amb un ganivet que no ha arribat a esgrimir. Per evitar qualsevol tipus de reacció violenta, la treballadora li ha donat els diners que disposava en aquell moment i el lladre ha fugit sense enfrontar-se amb ningú.
Es dóna la circumstància que Eugenio G.P. ja tenia antecedents per diversos
robatoris similars en altres entitats bancàries de Lleida. El detingut passarà en les properes hores a disposició judicial al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia a Lleida.