
L’Associació Contra el Càncer de Lleida celebra aquest diumenge la 10a caminada solidària En Marxa Contra el Càncer. Un any més, l’Associació ha creat un podi simbòlic pels clubs esportius o gimnasos/ empreses / escoles. La idea és que els socis dels gimnasos, treballadors de les empreses de Lleida o els pares i nens de les escoles de Lleida inscrits a la caminada s’identifiquin al formulari d’inscripció a quina categoria pertanyen. D’aquesta manera, quan acabin les inscripcions, l’Associació atorgarà un obsequi al gimnàs o club esportiu, empresa i escola guanyadora.
L’esdeveniment s’iniciarà a les 10.00h del matí des de la passarel·la dels Camps Elisis. Es farà un recorregut, d’aproximadament uns 9 kilòmetres, per la canalització del riu Segre fins a Grenyana i tornar.
Serà un dia per gaudir de l’esport a l’aire lliure tots junts i a l’hora lluitar contra el càncer. La X edició compta amb el patrocini de Cudòs Consultors, Grup Voltes, Fruits de Ponent, Pàmpols Packaging, Plusfresc i Fundació “La Caixa”. A més, compta amb la col·laboració de la Diputació de Lleida, DOP Les Garrigues i Solan de Cabras.
Les inscripcions es poden fer a través de l’aplicació Rock the Sport; presencialment, a la Seu de l’Associació Contra el Càncer a Lleida (c/Pallars, 25) de dilluns a divendres de 10.00h a 13.30h i dimarts i dijous també de 15.00 a 18.00h. fins al 7 d’octubre a les 13.30h; i el mateix dia de la caminada, al punt de sortida, a partir de les 9.00h.
La recollida del Welcome Pack (samarreta, oli, barreta, mel i aigua) serà dissabte 8 d’octubre de 10.30h a 13.30h i de 16.30h a 19.00h a la Seu de l’Associació o també el mateix dia de la caminada, al punt de sortida.
El preu de la inscripció és de 12 euros pels majors de 12 anys i la resta gratuït. La inscripció es destina íntegrament a la continuïtat dels serveis i prestacions que ofereix l’Associació a persones amb càncer i als seus familiars.Durant el 2021, l’Associació Contra el Càncer a Lleida ha atès a 1.383 persones entre pacients i familiars; té més de 103 delegacions i juntes locals i compta amb 800 voluntaris i 4.892 socis.
A més d’obtenir un Welcome pack, tots els participants podran gaudir d’una jornada d’esport, ja que en finalitzar a la caminada també hi haurà un masterclass de zumba a càrrec de Factoria D. També tots els participants a la caminada entren automàticament a un sorteig on poden guanyar un massatge a Centre Odai, dos lots de productes de bellesa d’Alicia Orellana, un dinar al Restaurant O Sole Mio, 2 paelles, gentilesa d’Albert Soler i 3 lots de Roscosfruits.