L'agència de comunicació 'Red Flavors', especialitzada en gastronomia, alimentació i turisme, organitza el pròxim diumenge 30 de juny a Almacelles un nou 'gastrosarao', un esdeveniment de promoció dels petits productors de proximitat, que permet viure una experiència participativa en espais singulars. En aquesta ocasió, el 'gastrosarao' té el títol de 'Vermut entre cireres' i reunirà 10 productors a la finca Prunus, on els assistents gaudiran d'una experiència immersiva, la #PrunusExperience, i faran un aperitiu de proximitat entre cirerers, l'anomenat 'Vermut entre cireres'.
La iniciativa, batejada com 'PrunusExperience', consta d'una visita guiada per la finca Prunus, un tast de cireres per varietats, la possibilitat de recollir la fruita directament des de l'arbre i adquirir-la a un preu de 4 euros per kilo. Els productors convidats al 'Vermut entre cireres' són: Cal Senzill, Elixirs de Ponent, Cal Quitèria, Cerveseria Lo Vilot, Cal Retjo, Torrons Fèlix, Boira Experience, Raig d'Arbeca, Cal Balcells i Prunus. Cadascun d'ells presentarà una o diverses propostes gastronòmiques de degustació, on incorporaran el seu producte.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
Els 'gastrosaraos'
Els 'gastrosararos', organitzats periòdicament per l'agència Red Flavors, tenen com a objectiu promocionar el producte de proximitat, aconseguint el contacte entre els pagesos, els restauradors i els consumidors. Per fer-ho possible, es porten a terme esdeveniments temàtics en entorns rurals. El 'Vermut entre cireres' coincideix amb el darrer cap de setmana de la campanya de recollida d'aquesta fruita. L'últim 'gastrosarao', que va tenir lloc a la mateixa finca amb motiu de la floració del cirerer, va aplegar més de 500 persones.
Sobre Red Flavors
Red Flavors és una agència de comunicació especialitzada en el sector agroalimentari, gastronòmic i turístic que valora els petits productors, el territori i el talent local a través dels 'gastrosaraos'. Els gastrosaraos són esdeveniments de promoció de productes de petits productors amb l'afegit del descobriment i degustació del producte local, incorporant un entorn de valor diferent. L'acció permet trobar nous aplicatius dels productes. Red Flavors està formada per Gemma Capell, directora de l'agència, Marta Baró, Social Media Manager i Núria Vendrell Casals, Junior Social Media Manager.