Successos

Vídeo: Denunciat per avançar un cotxe a la Noguera quan venien dos ciclistes de cara

Un dels ciclistes duia una càmera i va poder gravar el fet

Laura Biela
  • febrer 23, 2023
  • 2 min read
Vídeo: Denunciat per avançar un cotxe a la Noguera quan venien dos ciclistes de cara

Els Mossos han denunciat per conducció temerària un home de 85 anys que va avançar un cotxe quan venien dos ciclistes de cara a Castelló de Farfanya, a la comarca de la Noguera. Els fets van tenir lloc el 6 de gener i l’home ha estat denunciat el 17 de febrer, un cop se l’ha pogut identificar.

Els dos ciclistes circulaven per la C-26 amb roba de colors «d’alta visibilitat», en fila i per la dreta, en un tram recte de la carretera on no hi ha voral. A l’altura del quilòmetre 12,3 van veure venir dos cotxes, i quan ja hi eren molt a prop, el de darrere va avançar el de davant envaint el carril per on ells circulaven. Per evitar la col·lisió es van apartar al màxim a la dreta i el cotxe els va passar a pocs centímetres, afirma el cos policial.

Un dels ciclistes duia una càmera i va poder gravar el fet, un enregistrament que va aportar en presentar la denúncia a la policia.

Els Mossos van analitzar les imatges i van poder esbrinar la matrícula del vehicle infractor, i a partir d’aquí qui era el conductor. L’home es va personar divendres passat a la comissaria de Lleida, on va quedar denunciat penalment per un delicte de conducció temerària.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
Laura Biela
Sobre l'Autor

Laura Biela

Laura Biela Abad (Lleida, 1987). Llicenciada en Periodisme per la Universidad Carlos III de Madrid. Directora de LleidaDiari.cat des de l'any 2017, després que el digital lleidaalminut.com, nascut al 2012, canviés de color i d'imatge per convertir-se en LleidaDiari.cat. El meu Linkedin

Deixa un Comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *